Saturday, 22 October 2011

Makan @ Restaurant Saba'



Assalamualaikum.....dekat sini saya makan nasi beriani arab.Kali saya pergi buat kali pertama dan keluarga saya dah kali kedua,biasalah orang sibuk macam saya ini.Pelayan dekat restoran ini canggih gila,ambil order gune handphone jer,maklumlah dunia dah maju.Saya pun tidak tahu nak order apa,saya hanya berdiam diri sahaja.Saya biarkan abang saya yang sulung orderkan.Time tu saya makan tengah hari.Buat pengetahuan kamu   semua,kita orang dapat tempat duduk pun sebab dah booking,bukan seab kita orang datang awal.Time kita orang datang itu pun ramai yang dah datang.Sudah lama menunggu,makan pun sampai.Bukan main besar lagi pinggan dia.Apa yang saya perasan tak ada ayam,nie pelik ini.abang saya pun cakap ayam dekat dalam timbunan nasi.Ouh..baru saya tahu.Saya pun teruskan makan dan merasai bahawa nasi beriani arab,nasinya panjang-panjang.Air yang saya minum air Blackcurrent.Sedap sangat airnya,boleh lah korang mencuba.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...