Saturday, 7 January 2012

Akikah & Cukur Jambul Si batrisya

Assalamualaikum.......31.12.2011,tahun lepas telah diadakan majlis cukur jambul anak buahku yang bernama Batrisya Aimy.Cakap je tahun lepas padahal baru 1 minggu lebih berlalu.Semua yang ada dalam rumah bangun disebabkan si budak kecik dah bangun nak susu kot.tak bape nak ingt...Pagi lagi dah ade yg dtng awal untuk tolong memasak.Jam 9 pagi kumpulan berzanji pun telah sampai.Pukul 11 lebih baru habis.Time majlis cukur jambul,tak henti2 si batrisya nie nangis.Tapi yang paling pelik berminat pulak orang kat sini nak potong jambul anak buah aku nie.Sehingga abang aku terpakse bawa keluar rumah.Nasib badan lah yang tukang bawa dulang,kene ikut abang aku,dah lah berat bende alah tu.Kemudian,bacaan doa selamat diadakan.

Wassalam........




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...