Saturday 22 October 2011

Makan Di Restoran Nelayan

Assalamualaikum....Kali ini tempat makan yang menarik saya ialah di Restoran Nelayan.Kali ini,saya bersaam mak mertua dan ayah mertua abangku.Saja je makan beramai-ramai.Tempat makan kali ini sungggguuuuhhhh padat.disebabkan dah booking jer kalau tidak memang tak dapat duduk laj.Time kita orang makan tu ada gak yang buat wedding dekat situ.Asal boleh je.Dekat sini saya tak makan nasi pun,saya cuma makan makanan rebus je.hehehe saja je tak tulis BI.Tempat makan ini berkonsepkan nelayan.Bila dah sampai tempat makan,terus makan tanpa henti walaupun batuk-batuk time tu.Saya makan sampai habis stok yang disefiakan.hehe.....Apa yang penting perut kenyan hati pun senang.K..dh baca harap follow....


                       
jgn terkejut sampan nie dalam restoran...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...