Friday 21 October 2011

Batrisya Aimi Si Budak Comel




Assalamualaikum....pada minggu lepas telah lahir seorang bayi yang bernama Batrisya Aimi.Dia anak abang saya tapi yang melahirkan akak ipar saya.Dia dilahirkan pada 29.9.2011.Akak ipar saya dibedah untuk melahirkannya,Alhamdulillah selamat dilahirkan.Keesokan harinya atuk dan neneknya dari Gemencheh datng untuk menziarahinya.Hehe...dalam ramai-ramai tu saya seorang sahaja yang tak pergi ziarah sebab saya pergi ke Gunung Senyum.Minggu depan tu atuk dan nenek dia balik lagi dan saya masih tak balik sebab saya pergi ke Melaka.Batrisya Aimi kau tetap diingatanku.Don,t worry Pak teh akan muncul di kaca matamu.Insyallah kita akan bertemu.Walau apapun saya tetap dapat tengok gambar dia dekat Fb.Hehe,bile tengok gambar dia rase macam pergi rumah abang saya sekarang juga.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...