Thursday 20 October 2011

Cerita Di Gunung Senyum



Assalamualaikum.......saya mula bertolak pada pukul 11.30 tgh hari.Sya pergi bersama kawan-kawan saya seramai 36 orang.Berdebar-debar hati ini rasanya bila nak bertolak.Sya solat jumaat di Masjid Lui.Kemudian sambung perjalanan ke Gunung Senyum.Di dalam bas,saya toleh depan semua tidur,toleh belakang semua tidur juga.Saya pun tidur juga,tapi bangun je dari tidur kawan-kawan tengah tengok tv,cite Hantu Mak Limah Balik Kampung.Tapi,saya sambung tidur balik dengan harapan bangun-bangun dah sampai.Tapi tetiba bas terus berhenti,ingtkan dah sampai rupanya,berhenti beli barang kejap.Saya sampai pada pukul 4 petang.Kami disambut dengan meriah.Kemudian program Kembaq berjalan selama 3 hari.Pada hari terakhir disana saya berpeluang memasuki Gunung Senyum yang didalamnya ada gua.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...