Tuesday, 27 December 2011

Penang oooo Penang....

Assalamualaikum.......sudah lama saya tidak publish post baru klai ini saya akan menceritekan tetang rombongan yg telah saya pergi minggu lepas.Pada 23 Dis 2011 saya bersama mak dan ayah saya telah pergi ke langkawi.Kami telah pergi berkumpul di rumah mak saudara saya di gemencheh pada jam 8.40 mlm.Bas bertolak pada pukul 9 mlm.Sampai je bas bas kat situ hatiku dah tak sabar-sabar nak naik.Dalam bas aku tengok cite Alamak Toyol.Habis je cite tu ingtkn nk tido tapi mate pulak kate nk tgk cite kl gangster jd nk tido apenye,celikkn jelah mate nie,..hehe...Dah lame tu baru dapat tido..Bangun je dari tido aku x pasti da sampai mane tp dah dekat sampai Pulau penang...Terus celik matre aku....Berape minit lepas tu aku prasan yang aku dah ade atas Jambatan Pulau Penang...Selame nie tengok kat tv je...Kemudian aku sampai kat Masjid Negeri Pulau Penang untuk mandi dan solat subuh.Punye lah x sabar nk solat subuh,ade orang da mndi atau siap awl..ade yg dah solat padahal belum azan lgi....heheheheheheheeeee...Lepas solat kami dibawa ke tempat makan untuk sarapan dan lepas tu..........haha........Kami dibawa ke Bukit Bendere..dan lepas tu kami dibawa ke tempat membeli jeruk..Sekian.....Jgn lupe nk Follow ea....k Wassalam....

Saksikan sedikit gambar-gambar:












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...