Tuesday, 27 December 2011

Langkawi oooooo Langkawi

Assalamualaikum.......bertemu lagi kita kali kst langkawi pulak...Langkawi nie sambungan rombongan dari penang.Dari Penang kami ke Langkawi.Nak kata lama x pasti lah pulah yang pnting berjam jugak duduk dalam bas tu.Kami naik feri di jeti kuala perlis.Sampai dijeti dekat pukul 3 ptg.Turun je dari bas,bukan lah main ramai lg.sampai keluar pintu orang tunggu.Tapi nasib baik rombongan,cepat sikit.Duduk dalam feri lebih kurang 1 jam.kemudian kami sampai dan naik bas semula untuk pergi ke hotel.Malam tu kami keluar makan dan rehat.Keesokkan harinye kami pergi kedai gamat dan kain batik.Kemudian kami ke cable Car......Lepas tu kami sume mkn tgh hari dekat dengan Beras Terbakar.Lepas makan dan solat kami pergi Makam Mahsuri.Mak , Ayah aku tak masuk sbb dah masuk.Jadi aku jelah yang masuk.Kemudiannya kami pergi ke Pekan Kuah.Dan keesokan hari kami luang semula....Sekian.....Dah bace arap balas...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...