Sunday 28 August 2011

Trip to Cameron Highland with My Famili

Assalamualaikum.......Kali ini saya membawakan anda sebuah cerita yang penuh jelajahan yang sngt jauh.Tapi ini  sebuah keluarga je.Kali ini saya & keluarga pergi ke Cameron Highland Buat kali pertama.Penjelajahan ini telah dirancang oleh 2 abang yang disayangi Khairul Fazli & Khairul Fizree.Jelajahan ini telah dirasmikan di rumah abang saya di Seri Kembangan.Kami bertolak pada pagi dan samapai pada pukul 12.30 tgh hari.Penat sungguh apabila mendaki Gunung yang telah dijelajah oleh orang terdahulu.Permandangan dari dalam kereta sngt indah & suhu semakin sejuk apabila semakin tinggi kami mendaki.Sungguh ramai pelancong yang datang.Kami sampai dengan selamat.Kami dapat tempat tinggal yang agak selesa.Kami tinggal disana selama 3 hari 2 malam.Saya & keluarga saya teruskan penjelajahan untuk mengenal pasti tempat-tempat yang menarik dan untuk dilawati pada esok hari.Pada esok hari kami lawat ke ladang teh strawberi tap sedih dekat ladang strawberi sebab tak dapat petik dari ladang.Kami juga lawat Taman Kaktus & Bunga Ros,lawa sungguh taman2 ini.


                                           di taman kaktus..

                                                                                                             @ Rose center





@ ladang teh




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...