Sunday 28 August 2011

Hari keluarga @ Port Dickson

Assalamualaikum.....Sebagai pembuka kata saya ingin cerita mengenai Hari keluarge yang telah diadakan 2 tahun lepas.Hari keluarga ini diadakan oleh dua buah keluarga iaitu keluarga saya dan keluarga akak ipar saya.Awal pagi lagi saya dan keluarga saya telah bertolak dari rumah dan abng saya        
bertolak dari rumah mentua dia.Setelah hampir sampai hujan mula turun dengan lebat.Hatiku mula rasa tak sedap hati.Aku mula berfikir macam mane nak mandi kalau hujan lebat.Apa2 pun pegi tetap pegi dan akhirnya sampai jua.Ketika sampai disana abang saya telah sampai dahulu.Kedua-dua belah pihak sampai dengan selamat.kedua-dua keluarga kelihatan gembira apabila bertemu.Ketika duduk dibawah khemah tiba-tiba hujan yang lebat mula reda.Hatiku melonjak keriangan untuk mandi bersama-sama adik-beradikku.Sebelum kami turun mandi kami makan sedikit makanan yang dibawa dari rumah sebagai alas perut
adik-beradik & akak ipar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...