Tuesday, 3 December 2013

First experience watching the football stadium

Assalamualaalaikum..erm dah lama tak post kat sini..maklumlah baru habis periksa Stam..20.8 hari tu..aku pergi ke Pasir Gudang kat Johor Baharu.

Hari pertama..samapai je dah petang.Disina pelajar dari Melaka dah sampai dahulu.Kami dari Negeri Sembilan sampai kemudian.Kemudian kami diberi taklimat seminar dan pergi ke tempat mnginap.

Tempat menginap kami berdekatan dengan stadium.Jadi,saya seorang yang tak pernah tengok game bola kat stadium...malam tu jugak pergi stadium.malam tu perlawanan diantara Johor fc dengan Selangor




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...