Sunday 11 March 2012

Kembaq Di Sma Darul Falah

Assalamualaikum....pada 9.3.2012 aku dan sahabat2 aku yg lain telah pergi ke SMA Darul Falah di Melaka.Disana kami mengadakan program Kembaq yang dikendalikan oleh Ust Zulkarnain.Saya sebagai fasilitator didalam program itu..Bilangan peserta hampir 250 pelajar....Fuh...agak sesak juga kerana belajar di dalam surau.Pelajar2 terdiri dari ting. 2,3,4,5.Macam perangai dapat aku tengok..ada yang bnyk ckp..ade yg main2..apekn daya....aku juga seperti itu seketika dahulu....Kali ini , aku telah pergi ke sekolah ini buat kali yang kedua.Pada hari yang kedua saya bersama sahabat yang lain pergi ke tepi pantai untuk menikmati keindahan alam...sungguh tenah ketika berada disana..Sekolah ini sangat hampir dengan laut...

Sekian sahaja...Assalamualaikum...





 antara gmbr di pantai yg berdekatan....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...